خانه / معرفي كتابها / کتابهای توصیه شده برای بازاریابی شبکه ای

کتابهای توصیه شده برای بازاریابی شبکه ای

کتابهای زیادی در مورد بازاریابی شبکه ای یا نتورک مارکتینگNETWORK MARKETING  نوشته شده است .

ما در اینجا قصد داریم تعدادی از کاربردی ترین  آنها  را بشما معرفی کنیم.

۱-کتاب دانشکده کسب وکار اثر رابرت کیوساکی

به اعتقاد رابرت کیوساکی نتورک مارکتینگ دارای مشخصه های زیر است :

بازار یابی شبکه ای بر این اساس  است که راهبران ،همه را بالا می برند ،در حالیکه  کسب وکار سنتی عده محدودی را بالا می بردوبقیه در سطح پایین تر نگه میدارد. بازاریابی شبکه ای ،سیستم آموزشی دارد که باعث میشود شخصیت پولدار درون شما پرورش یابد.

۲-کتاب جادوی کار پاره وقت اثر جیم ران

جیم ران(۱۹۳۰-۲۰۰۹)  در سن ۳۱ سالگی با ورود به صنعت بازاررسانی شبکه ای ،میلیونر شده است وهم اکنون جزو ۱۰ مربی برگزیده این صنعت در دنیا محسوب میشود. جیم ران بطور مستقیم وغیر مستقیم ،چهار میلیون نفر را در سراسر دنیا آموزش داده است .از شاگردان برجسته وی آنتونی رابینز وبرایان تریسی رامیتوان نام برد.

۳-کتاب ستاره بازاریابی شبکه ای خود شوید نوشته سارا رابینز

سارا رابینز که سابقا معلم کودکستان بوده ،با حضور در صنعت بازاریابی شبکه ای توانسته است درآمد سالیانه ی هفت رقمی دلاری برای خود ایجاد کند. اودر حال حاضر یکی از بهترین مشاوران حوزه بازازیابی شبکه ای در جهان محسوب میشود وعلاوه بر این رتبه  ی اول در میان زنان آمریکایی را درصنعت بازاریابی شبکه ای دارد.

۴-کتاب رموز موفقیت در بازاریابی شبکه ای،موفقیت یا شکست در ۹۰ روز؛اثر ه.ه.کوءک

کتاب رموز موفقیت در بازاریابی شبکه ای ثمره تجارب۱۰ ساله  ومدام نویسنده  در حوزه تجارت NMیا همان نتورک مارکتینگ است  .کوئک معتقد است اگر شما در ۹۰ روز اول در کار بازار یابی شبکه ای موفقیتهای حاصل کنید به احتمال فراوان برای مدت مدیدی نتورکر باقی خواهید ماند.

۵-کتاب یخ شکن ها ؛اثر تام شرایتر(ال بزرگ)

تام شرایتر در کتاب یخ شکن ها ،از تجارب خود در شروع سنجیده و بکارگیری اولین کلمات مهم که به یخ شکن ها معروف هستند با ما سخن میگوید:
زمانی که در سال ۱۹۷۲ برای اولین بار وارد حرفه بازاریابی شبکه ای شده بودم ؛سعی میکردم قرار ملاقات بگذارم،ولی مشتری های احتمالی هر بار بمن میگفتند «نه». تا بالاخره سرنخ راپیداکردم.

۶-کتاب تنها راز موفقیت، دوام آوردن اثر مارک یارنل

طبق آمارها ۶۰ درصد نتورکرها در همان سال اول ناامید وسرخورده میشوند وعقب میکشند. وتحقیقات دیگر میگوید ۹۵ درصد نتورکرها که مدت ۱۰ سال در بازاریابی چند سطحی دوام بیاورندبه ثروتی ورای توقع اشان دست یافته اند.

۷-کتاب چگونه سوپر استار بازاریابی شبکه ای خود شوید؟اثری از مری کریستنسن

چیزی که بازاریابی شبکه ای را اینقدر جذاب میکند؛این است که آن هیچ هزینه ای برای شروع نداردوکار کمی باید انجام دهید.هیچ سرمایه گذاری ،جدا از مقدار کمی برای شروع ،وجود ندارد.  بنابراین شما میتوانید بیزنس شخصی تان را بدون استفاده از بودجه ها یا قرض کردن سرمایه هنگفت داشته باشید. شما مجبور به قربانی کردن خانواده ودوستان نیستید تا به پر درآمد ترین ها بپیوندید.

 

درباره علی اصغر مزارعی

علی اصغر مزارعی

حتما ببینید

ساکسیولوژی

معرفی کتابهای کاربردی روان شناسی

در اینجا به شما چند کتاب کاربردی وعالی در زمینه روان شناسی معرفی می کنیم.کتابهایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *